صنایع لاستیک سازی صنعت اصفهان

لاستیک سازی صنعت اصفهان با سابقه چند دهه ای در تولید قطعات لاستیکی و پلیمری

صنایع لاستیک سازی صنعت اصفهان

لاستیک سازی صنعت اصفهان با سابقه چند دهه ای در تولید قطعات لاستیکی و پلیمری

لاستیک سازی صنعت اصفهان با سابقه چند دهه ای در تولید قطعات لاستیکی و پلیمری محصولاتی، در انواع مختلف قطعات لاستیکی از قبیل نوارهای طولی مختلف، اورینگ و جعبه اورینگ، ورق های لاستیکی، روکش غلطک، پکینگ، دیافراگم، قطعات سیلیکونی، کوپلینگ، لرزه گیر( دسته موتور)، نوار اسفنجی و سایر محصولات دیگر با متریال هایی همچون EPDM,SBR,NR,... در صنایع شیمیایی، هواپیما سازی، کشت و صنعت، نساجی، صنایع دارویی، صنایع دفاع، ماشین سازی و راه سازی گام مهمی برداشته است.باید توجه داشت هر صنعتی در حوزه خود با استانداردهای جهانی روبرو است که برای صحت کیفیت محصولات از آنها استفاده می شود. استانداردهای جهانی چون AASHTO, ASTM ,DIN-EN در لاستیک سازی صنعت اصفهان که با صنایع لاستیک سازی سرو کار دارد به طور حتم رعایت می شود.

کلمات کلیدی

ضربه گیر و لرزه گیر لاستیکی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ

از ضربه گیر برای کاهش انتقال ضربه به سیستم جهت بکارگیری و نصب در دستگاهها، به علاوه هر مجموعه مکانیکی و غیر مکانیکی از ضربه گیر لاستیکی و یا لرزه گیر لاستیکی برای کنترل ضربه و جلوگیری از ضربه استفاده می شود. ضربه گیرها و لرزه گیرها در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند. اگر نگاهی به لرزه گیر و ضربه گیر نگاهی انداخته شود انواع ضربه گیرها و لرزه گیرها از ورق فولادی و ورق های لاستیکی تشکیل و ساخته می شوند. افزایش طول عمر با این قطعات لاستیکی با کنترل ضربه و لرزه تضمین شده بوده و مقاومت در برابر تنش های الکتریکی، مقاومت در سیکل های مداوم از خستگی وشکست را افزایش می دهند.

این قطعات لاستیکی مشابه با سایر محصولات لاستیکی بر اساس میزان تحمل فشار درضربه گیر با متریال لاستیکی بدون فلز و یا ضربه گیر با متریال فلز دار ساخته می شود. 

صنایع لاستیک صنعت اصفهان به ارائه انواع  فروش ضربه گیرها، لرزه گیرها و دمپرهای لاستیکی همانند دیگر محصولات لاستیک سازی می پردازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
محمد اسدی فرد

نظرات  (۱)

مژده به دانشجویان عزیز
یه راه باحال که میتونین از علم خودتون درآمد کسب کنین!
میپرسین چجوری؟
فقط کافیه تو سایت ما ثبت نام کنین و با آپلود پروژه ها، مقالات، جزوه درسی و... تا هر وقت که بخواین ازش درآمد داشته باشین.
*بدون محدودیت سنی
*بدون نیاز به تخصص 
*بدون دردسر
*پاره وقت
*قابل اعتماد بودن به دلیل دارا بودن نشان ثبت ملی و نماد اعتماد الکترونیک 
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت زیر مراجعه کنید
Www.enproject.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی